allroundryttare

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

hhejsaan :D

Av Sophie Varnäs - 27 februari 2011 19:55

hhej,

 

red lektion för Myy idag =) gick SKIIIITBRA :')

ALLT gick bara allmänt bra, :D

haha .

 

Men Finesse rymde från hagen idag, hon måste ha hoppat eller rullat under "trådarna" -.-' knäpppis !

& sen red jag ut på Symfo, & hon brunstar t 100 . palla , hon är så jääääkla jobbig när hon håller på ! -.-'

 

Jaja, men det gick bra att rida ut ändå .

Sen vare ju lektion på Finesse, & sen en halvtimmes lektion på Spirit :D <3

 

Nu har jag skaffat "omröstning" också, rösta på !

 

Svar på kommentar :

 

vilma

Söndag 27 feb 14:43

köpte du den tröjan som jag har ?

 

<3 <3 <3

 

Sophie Varnäs

Söndag 27 feb 19:53

Ja, fick jag inte det eller ?

 

Det fanns bara en enda av ALLA färgar som fanns i small .

 
 
 
 
1. Zara : sorry för att jag härmas :( <3
2. Från & med nu så ska jaág lägga upp såhär varje gång jag får en kommentar, det är j uganska lätt hänt att man inte kollar om man fått svar på en kommentar .
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophie Varnäs - 4 mars 2011 21:27

JAG LÄGGER NER bloggen nu .   Ingen kommenterar, ingen kollar.. nu lägger jag ner den, kanske blir aktiv igen , men tar en paus nu . ...

Av Sophie Varnäs - 3 mars 2011 22:35

Red Finesse först :d & det gick jättebra, hon bockade lite i första galoppen, i höger varv, men inte mycket, hon var bara jättepigg . Menvänstergaloppen fick jag inte av henne, så vi hoppade över vänstergaloppen sen . Puss ♥   Sen släppte ...

Av Sophie Varnäs - 3 mars 2011 16:52

hhej, har precis kommit hem från Eskilstuna. Ska snart till stallet . Hoppas Frida är där :) & på lördag ska jag hoppa Pay and Jump, fast det är på "hemmaplan", jag hoppar 50 & 60 cm på Finesse, & Symfo har jag inte hoppat på ett tag, så hon få...

:d

Av Sophie Varnäs - 3 mars 2011 09:39

Idag ska jag, mamma & syster t Eskilstuna . Sen ska vi väl till stallet antar jag :) Jag måste rida Finesse, & göra nåt med Synmfo, fast jag har hållit igång henne nu i fyra dagar .   Såhär ska jag försöka göra med Symfo :   Jag ska rida ...

Av Sophie Varnäs - 2 mars 2011 17:27


Vinnare / länkning : Anna Ideström / annaidestrom.bloggplatsen.se Djur : Elefant .      ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se i bloggen ?
 dagens ridpass -
 "fakta/info." om mina djur -
 "dagen" (skolan/stallet m.m)
 bilder , på ? -
 .. mina hästar -
 .. mina hundar -
 .. "dagens" outfit -
 precis som den är -

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards