allroundryttare

Alla inlägg under februari 2011

Av Sophie Varnäs - 28 februari 2011 19:40

"DAGENS" STALLET/RIDPASS :

 

Gjorde i ordning Finesse, & provade dom nya transportskydden, dom passade (y)

Sen red jag ut på henne, med mamma & Spirit i ca 25 min. :) Gick bra!

Trava lite på fältet med Finesse, så hhon fick spriinga av sig lite till imorgon :)

 

Sen gjorde jag i ordning Symfo, & red ut med henne, galopperade i skogen, & jäklar va fort det gick, nästan lite för fort, men det gick bra :) <3

Sen galopperade jag på fältet med henne, sen skrittade jag av henne :D <3

 

När jag kom in i stallet så borstade jag av Finesse & Symfo, sen gjorde jag mat (y)

 

Sen packade jag allt till imorgon :)

Skit-taggad, men jag ska upp 07.15 .. skoj (y)

<3

Av Sophie Varnäs - 28 februari 2011 08:59

hhej , :)

 

åker & hämtar ut min nya hjälm idag (y) hoppas bara den blir .

hihi , jag är så ful i hjälm ! o.o

 

& imorgon åker jag till Hallsta med Finesse igen, fast då är det hoppträning, för Lotta Björe :) as-taggad !

 

Lycka till maybe ? (a) <3

 

adda :

 

facebook : Sophie Varnäs

BDB : zarasssyster



Av Sophie Varnäs - 27 februari 2011 19:55

hhej,

 

red lektion för Myy idag =) gick SKIIIITBRA :')

ALLT gick bara allmänt bra, :D

haha .

 

Men Finesse rymde från hagen idag, hon måste ha hoppat eller rullat under "trådarna" -.-' knäpppis !

& sen red jag ut på Symfo, & hon brunstar t 100 . palla , hon är så jääääkla jobbig när hon håller på ! -.-'

 

Jaja, men det gick bra att rida ut ändå .

Sen vare ju lektion på Finesse, & sen en halvtimmes lektion på Spirit :D <3

 

Nu har jag skaffat "omröstning" också, rösta på !

 

Svar på kommentar :

 

vilma

Söndag 27 feb 14:43

köpte du den tröjan som jag har ?

 

<3 <3 <3

 

Sophie Varnäs

Söndag 27 feb 19:53

Ja, fick jag inte det eller ?

 

Det fanns bara en enda av ALLA färgar som fanns i small .

 
 
 
 
1. Zara : sorry för att jag härmas :( <3
2. Från & med nu så ska jaág lägga upp såhär varje gång jag får en kommentar, det är j uganska lätt hänt att man inte kollar om man fått svar på en kommentar .
Av Sophie Varnäs - 27 februari 2011 09:49

hhej , nu kommer det bilder på hästarna, & bidler på kläderna JAG köte igår i Stockholm :D

 

hoppas ni vill se,.. & om ni nt kommenterar min blogg nånting , kommer jag nt vilja vara aktiv längre ..

 

Jag älskar dig ZARA MITTALLT KARLSTRÖM ! ♥

 

alla bilder kom i fel ordning, haha, så börja kolla nedifrån & uppåt :p

 

Godis<3

 

Köpte både tröjan & byxorna, tröjan = 49 kr. & byxorna = 199 kr.  

  

Bara byxorna, & tröjan är liksom "min" ;p

 

Bara byxorna ;)

 

 

En typ , ja, nån riktigt ful sak i alla fall -.-'

 

Bidlerna på Olivia försvann, & så hann jag inte ta några på Spirit ;(

 

-kommentera, gilalde ni sakerna ? =)-


Av Sophie Varnäs - 26 februari 2011 09:15

hej :D

 

snart åker jag & resten av familjen t Stockholm, & ska typ shoppa lite & sen ska vi kolla pÅ Romeo & Julia, den R & J som skulle bli efter "Jakten på Julia", det ska bli kul, Måns Zelmerlöv& Lisette *nånting* . =)

 

Har typ asont i foten, bläää, & så blire inga hästar idag D: älskar er !

 

komemr bidler på dom från igår när vi kommit hem från Stockholm :D <3

 

Jag tycker ni ska bli bättre på att kommentera .

& föresten, vad vill ni se / läsa om i bloggen ? c:

Av Sophie Varnäs - 25 februari 2011 20:04

hej .

 

Nu har vi typ gäster & jag kom hem från stallet för en stund sen, var med Finesse i Hallsta & red lektion, .. har aldrig gått bättre, hon va så sjuuuukt avslappnad & ffin , helt förvånad att det kunde gå så bra, att hon va så lugn, första gången i sitt liv hon åker iväg på träning med mig, & hon går som om hon gått minst MSV dressyr kändes det som, jag älskar dig finesse :')

 

& hon går som en vind i transporten, vi snackar om max 2 sekunder så är hon inne :o <3 hihi .

 

Kommer lite bilder på hästarna från idag, ..

fast sen, när jag bytt data, kommer imorgon, LOVAR !

Av Sophie Varnäs - 25 februari 2011 08:04

Va hos doktorn igår, gick bra,fick kryckor, men på röntgen var det ingenting, bara e stukning, *puuuh* :)

 

& sen åkte jag & mamma till stallet, & jag packade ihop allt till idag, & gjorde rent sadel & träns, & så borstade jag bort lite hår från Finesse läntäcke :)

& åkte vi hem, & jag gjorde läxor, åt middag, & duschade.

 

Idag så blir det frst konsert med Skolan, Heart Beat ..

Sen bara "vanlig" skola, efter skolan får jag väl skynda mig hem & byta om, så åker jag & mamma till stallet sen, & gr i ordning min ängel inför träningen i Hallsta, Hallsta Hammars Ridklubb !

 

Någon som ska dit ? :) <3

 

Hade så braaaa alla :*

Av Sophie Varnäs - 24 februari 2011 12:32

Hej, nu är jag hemma, ska snart till doktorn ;( fast det är ju för min skull men jaja .

 

Gick hem tidigare idag från skolan, för att jag ska till doktorn ju, ska kolla min fot, den har bara blivit värre, .. & jag vet inte vad jag ska ta mig till, skriker typ hela tiden.. & jag vill bara amputera den ! ..

 

Jaja, sen blire stallet, rider bara lite kort på dom idag, måste göra läxor tills imorgon ;((

& imorgon åker vi med Finesse till Hallsta RK, & rider dressyrlektion för Karin Olsson :)

 

Ett lycka till kanske ? ♥


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se i bloggen ?
 dagens ridpass -
 "fakta/info." om mina djur -
 "dagen" (skolan/stallet m.m)
 bilder , på ? -
 .. mina hästar -
 .. mina hundar -
 .. "dagens" outfit -
 precis som den är -

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards